Nu gäller det....

Allt resterande skolarbete kommer att ta tid dessa två veckor. Att de har pressat in så här mycket sista tiden är för mig HELT ofattbart.

Jag mår illa över att tänka på hur mina kvällar kommer att se ut framöver, USCH!

Att en relativt ny och fräsh bil börjar att vobbla vid 170 km/h är ett mysterium, jag som trodde att bilar var byggda för höga hastigheter.......

Jag förstår att folk blir bittra över att vårvädret plötsligt försvann denna dag, inte en jävligaste jävel log på hela skoldagen. Men det blir lätt så.. Förväntningarna blir höga på moder natur, hon pallar inte trycket helt enkelt. Hon har ändock gett oss ett par RIKTIGT härliga dagar, det skall vi tacka henne för.

Nu ska jag fortsätta att gräva djupare i skolarbetet, samtidigt som jag skall vara bitter....

hej / sandy, Mr. "happyface" höhö

J.C & jag

Kommentarer
Postat av: Bryrsan

Tjenare brorsan!!! De är Jesper som talar! Hoppas det går bra med din fot och så, och i skolan har jag gjort en bild åt dig på photoshop! Jag kommer ge dig den dagen då du tar studenten! Krya på dig med foten!

2009-06-01 @ 13:38:16
URL: http://elbarto.blogg.se/
Postat av: Janne Karlsson

Nu är det dags för uppdatering Niclas!

2009-06-21 @ 20:26:47
URL: http://pastapalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0