busted

haha, trodde jag ja.

Jag fintade mig själv under morgonen. Jag började ej 09.10 som jag fick för mig, 8.20 snarare. Så jag pep bort till lektions salen runt 09.00, såg att det var folk där inne, öppnar dörren och VIPS där satt dem. Hela skaran så att säga.

Idag är jag på ett väldans glatt humör, så jag har tänkt att hjälpa min käre mor genom att tillaga maten (om hon går med på detta vill säga). Ett inlägg som kommer senare ikväll kommer innehålla ett par bilder som egentligen bör vara hemlighetsstämplat. Men det får ni se då! :)

ciao / sandy, mannen med flertalet luriga planer in mind.

Palle i ett fint tillstånd:

Palle

Kommentarer
Postat av: Paula

...o här går vi me på att du lagar maten!!!!!!! MER ÄN GÄRNA OCH DÅ OCH DÅ!!!!!!!

2009-02-03 @ 22:27:10
URL: http://dageneftervardan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0