Det var bättre förr.

Det var bättre på min tid!

De gamla traditionerna bör återupptas. Massa jävla nymodigheter kan slänga sig i väggen.

Internet? fy pyttsan alltså.

Jag vill inte bli äldre! / En ungkarl i sina bästa år.

Jag gillar löning ] tycker ej om folk som ALDRIG har pengar. Inte för att det gör dem till sämre människor, men de är inte direkt några som jag håller kär.

Jag har så mycket pengar så att jag inte ens vet vart jag får dem ifrån, så ska då denne krake uttryckt sig på sin första krogrunda. Nämner inga namn! (Kan inte sträcka mig längre än så här enligt yttrandefrihets grundlagen, även kallad Y.G.L)

Jag är så in i helvete nöjd med mitt liv för tillfället :) Det kan inte bli mycket bättre än så här, höhö.

ciao / sandy, mannen som ska dra o keka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0