Juhani

haha, jag satt här under den sena eftermiddagen och tänkte på "måste" saker man hade för sig när man var yngre.

I väldigt unga dagar så var det alltid att kolla under sängen. Åren gick och sedan blev man perfektionist för ett tag. Så jag lade fram alla kläder, såg till att allt var tiptop innan jag kunde lägga mig i bingen (fruktansvärt skillnad jämfört med nu).

Åren gick ytterligare och så kom någon lustig jävel på att man ska knacka tre gånger i väggen när klockan är 13.13, 14.14, 15.15 osv. Det skulle tydligen ge tur, men titt på fan. Jag följde det, och här sitter jag. Verkar som att myten verkligen stämmer, jag har haft tur :)

Nu har madde konstaterat att vi är vänner, jag säger inte emot! Men grannar låter bättre ; )

ciao / sandy, mannen som styr filmmys vid kvällning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0