kom då

Tomas Nilsson och Jesper Cavallie, personerna som jag gick hårt mot i förra inlägget. De har i varje fall hotat med en motattack, sen hur grovt det blir får vi se. Tomas jobbar som sportbloggare på Karlskoga Tidning och Jesper Cavallie är fotograf som för tillfället är belägen på just KT (Karlskoga Tidning).

En annan bloggare som många hyser agg mot är Linda Rosing, vilket jag kan förstå. Vad ska denna kvinna utrycka sig för? Hon har ju redan särat på benen i TV, ska hon göra sig på ett försök och tala ut om detta?, lycka till säger jag bara. Hon har en son att tänka på, är det inte bättre att släppa b-kändislivet och styra upp det hela. Skaffa sig en utbildning och förhoppningsvis ett någorlunda bra jobb. Märkligt, mycket märkligt. Jag lider med hennes son, det kan nog inte vara allt för roligt att bli fostrad av en före detta skandal (ursäkta) slyna.

Nu blir det plugg och sedan en walk för min del.

ciao / sandy. Ses i bingen

Kommentarer
Postat av: madde

madeleine och grejer? ursäkta hur ofta kallar du mig för de ?? =)

2009-02-04 @ 12:18:41
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0