körkort

Nu är det pågång! :) Teori bokad 5/3 och uppkörningen kommer att ske den 12e i tredje.

Fick ett telefonsamtal under gårdagskvällen, då jag blev tilldelad denna info!

Det har länge vart " det är pågång " som kommit ut från min mun. Men nu har jag äntligen tagit förnuften till fånga och bokat detta! ( eller som vissa kanske skulle säga, "dragit tummen ur arslet"). Så snart kan jag äntligen nyttja bilen jag fick i 18 års present! :)

GAH, har inte satt igång och pluggat ännu, tiden är aldeles för kvick denna afton. Nu ska jag ut på en walk och sedan lägga mig och läsa lite smått :)

ciao / sandy, mannen som snart har ett fett tungt kort med en massa bokstäver på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0