Lördagsmornar

De kan vara de värsta, lördagsmornarna. Det är svårt att kliva opp, har ingen vidare aptit och man vill helt enkelt sova ett dygn till.

Gårdagen blev relativt lugn som väntat :) Det flöt på med ett bra tempo så klockan rann iväg.

Tobias och Hassan har spånat på att jobba i Rhodos till sommaren. Vilket jag kanske också nappar på! :) Det vore underbart att komma iväg ett par månader, knega, kröka, träffa nya och trevliga människor. (men jag skulle såklart sakna alla godingar här hemma).

Nu ska jag och träna, sedan spendera lite tid med trevligt sällskap och jobb även denna kväll. Just ja! På tal om gårdagen så var gästerna väldigt generösa :) Vi på harrys fick drygt 350 kronor var, detta på grund av alla matgäster förmodar jag :)

ciao/ Sandy, mannen med kramp i vaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0