ojoj

Matlagning stod på schemat, lillebror var hungrig och jag likaså. Jag skulle som sagt laga gourmét middag till lillbrorsan och mig. Jag slängde i makaronerna i kastrullen, började fräsa köttbullarna och stack upp till datorn.

Efter ett par minuter så hör jag läten ifrån köket. Märkligt tänkte jag, med tanke på att jag var den enda i huset. Efter ett tio tal sekunders tänkande så begav jag mig till nedervåningen för att ta reda på vad det var som lät, o tro på fan att maten är i full gång. SNACKA om koll!

Detta har verkligen inte vart min dag. Begav mig till Coop för att handla. Efter att inhandlat mina varor så drog jag kortet, stoppade grejerna i påsen och började raskt gå utåt med musik i öronen. Plötsligt känner jag att någon/något tar tag mig i axeln. Så jag intar försvarsställning, ja nästan som när man håller upp guarden i boxning.

- bla bla bla, (jag tar ut öron snäckorna)
- va?
- Jo, jag sa det att du kanske vill ha ditt leg, det kan vara bra att ha till någon annan gång.
- Tack så mycket!

Niclas = noll koll denna dag

ciao / sandy, mannen a.k.a kocken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0