Pigment

Om jag har pigment för att sola? Skulle inte tro det. Vem har jag ärvt detta från?, ja, kan det vara min käre far.

Som sagt, det blev solarium denna dag. Nu är det nästan som "ni ska kalla mig herr gris" färgen (relaterat till lejonkungen). Jag valde såklart ett turbo solarium (mer effekt), dumt må jag säga. Men det är så förbannat skönt när man ligger där, det värmer otroligt bra och man trivs helt enkelt :)

Tobias däremot, han klev ut som en spanjor. Så jag får nöja mig med min skandinaviska färg och försöka hitta en lösning på problemet.

Nu ska jag iväg och jobba, tror det blir en lugn afton.

ciao / sandy, om Mikael Jackson kan bli vit, då ska jag fanimej kunna bli svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0