Skoltimmarna

Det känns som att vårterminen kommer att rusa iväg. Studenten vankas och jobb likaså.

Ska ringa Tommy Steen nu under dagen för att höra om han har jobb nu under sportlovet, jag har ju Harrys också för er som inte visste det. Tommy Steen arbetar då som utsättare och är inhyrd av olika företag. På min senaste praktikplats "Ncc Construction" i Karlskoga så kontaktade han mig. Det känns skönt, att veta var det finns jobb vill säga :)

Jag hade inte en tanke om att kika på schemat i morse, så här sitter jag. Dryga halvtimmen innan vi kickar igång denna tisdag.

Något jag har uppskattat mer här i livet är att jag vet var jag har mina nära och kära. Man kan säga att det nästan är som att kategorisera in dem (det funkar i mitt huvud).

Så jag blickar framåt inför en fin dag men trevligt sällskap! :)  

ciao / Sandy, mannen med blickarna fram[t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0