Tiden

Tid är pengar, är ett vanligt uttryck.

Tid är inte pengar, tid är bortsprunget.

Tar man vara på tiden?

Oftaste inte.

Gick och grubblade hela dagen över vad jag skulle spendera dagen på. Självklart så kommer det upp en massa fyndiga tankar i huvudet. Uträttade jag något utav dem?, knappt.

Tiden går för fort, den är för snabb helt enkelt. Har mycket kvar att göra på mitt så kallade "schema" (inte så realistiskt planerat direkt).

Det är dagar som denna man går och tänker på stunder man verkligen utnyttjade tiden. tex: Kvalitets tid med nära och kära.

Idag diskuterades det också om att bli äldre, vi är ändock bara 18 år gamla. Ändå tas ålderkrisen upp, skamligt!

Nu beundrar jag Jeppe.C för fina bilder från dagens fotosession.

ciao / sandy, mannen som ska styra upp det fruktansvärt städade rummet.

Mycket vacker kille, vädret också dessutom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0