Utbildning

Idag stod utbildning på schemat.

Det var Martin ifrån Harrys Pubar AB som stod för detta. Mycket lärorikt! Visste förvisso hur man ska bemöta kunderna innan, men detta var mer djupgående och fram för allt varför. Otroligt häftigt vad små saker kan göra, att en i personalen har en dålig dag kan i sin tur resultera att 40 - 50 stycken tvekar till att gå till stället. Som sagt, mycket lärorikt!

Nu blir det plugg, sedan ut och övningsköra, träna fotboll om jag hinner.

ciao / Sandy, mannen som bara får mer och mer på meritlistan!

None

Kommentarer
Postat av: paulina

Lär säga att jag tycker det är mycket intressant att läsa din blogg, översätter varje dag för mina vänner här nere och dom har absolut noll koll på vem du är och jag känner dig inte så bra heller, men det du skriver är kort och välfattat. Keep up! family member /Paulina

2009-02-05 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0