blablabla

Människor vill bort, långt bort.

När en individ talar om denna plats, "jag vill långt bort åt helvete". Varför skulle någon i hela fridens namn vilja åka till helvetet? Märkligt, mycket märkligt.

Som den djupgående människa jag är så har jag spånat vidare i detta. Jag ska ej säga att jag kommit fram till något vettigt, men jag gav det ett försök. Det lyder som såhär:

Bort, långt bort. En plats i fjärran? I sådana fall, vart ligger detta fjärran, fjärran land?

När folk uttalar sig såhär, är det ett tecken på att de behöver något bättre, eller rent av tycker sig vara värda något bättre?

Nu ställer jag fruktansvärt många motfrågor, för detta ämne var jag inte hemma på, verkligen inte.

Jag vill dock inte till något fjärran land, jag har det bra här. Men däremot om någon tapper inföding från Kongo lastar hit en massa TROPISK värme så skall jag med nöje utdela en elouge till denne man/kvinna.

Detta får läggas på is ett tag fram över, jag behöver mer tid. Jag skall vara ärlig, jag klarar helt enkelt inte av att förklara detta.  Jag får skylla på mitt tillstånd och tiden på dygnet.

ciao / sandy, mannen som helt plötsligt känner sig odudlig, hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0