Födelsedagskalas

När man kommit över 40 strecket, är det verkligen värt att fira sin födelsedag då?

En födelsedag för en ung individ betyder otroligt mycket. Men med tanke på hur ålders ångesten utvecklats med åren, så känns ett födelsedagskalas för en "middle forties" ALLT utom behövligt.

Vissa utav dem trivs nog inte ens. Sen var det brister vet jag ej, om det är uppmärksamheten eller att man blir ett år äldre.
För att jag ska slippa min ålders noja så skall jag runt 35 skaffa ett falskleg, ett som jag blir yngre med vill säga. Det kan få mitt psykiska tillstånd i någorlunda normal balans.

Nu vankas det tårta för min käre moder som fyller 25 i morgon, 45 var det visst, men säg inte det till henne.......

ciao/ sandy, mannen som dominerar.

J.C & Jag

Kommentarer
Postat av: Karin

Helt rätt!

2009-03-29 @ 22:14:03
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0