herre min j*vla gud.....

Grabben som lyckades få sin fader uppsagd under fem dagar.

Han har ännu en gång klivit över linjen och blickat undan för bästföre datumet. Ack o ve.

Det är varken första eller sista gången denna egocentriska ungdom ej "tänker utanför boxen". Jag lider med hans käre far. Jag kom att tänka på att:

Hade denna son vart min hade jag:

1. Adopterat bort honom. Om ingen skulle vilja ha honom så skulle jag flytt landet.

2. Anlitat någon klyftigt individ som i sin tur skulle hjärntvätta fanskapet till en bättre människa.

3. Lagt en prispott på hans huvud, anlitat en torped, eller med egna händer tagit livet av honom.

Nu skall jag återgå till synagogan och be för denna pojk.

ciao / sandy, den godhjärtade mannen.

ja o JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0