hmm,

Vad gör en människa till en god medborgare?

Om man hjälper en äldre dam av bussen, blir man då klassad som en sådan? Om man håller på sin rätt, betalar skatt osv. Eller om man skänker 300 kronor varje månad till lille Alfred som har det svårt i sydafrika?

Då bör man alltså bli en sämre människa som skattesmitare, eller rent utav en badboy. Jag har hört att vissa kvinnor gillar badboys, så hädanefter skall jag smita från skatten. höhö.

Jag finner logik i min idioti, suck. Jag tycker om att göra vissa saker invecklade. Den stora säkerheten sätts åt sidan för den ringa möjligheten att uppnå något aldrig tidigare åstadkommet.

ciao / sandy, mannen som ej vill vara en del utav ert maktsamhälle.

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0