KOLLA HIT!

Härmed förklarar jag min kontakt förmedling öppnad. Jag kommer på egen hand driva denna förmedling, det var till och med bara jag närvarande på självaste invigningen.

Svenska folket har problem med att hitta "den rätte".

Vad definerar man som "den rätte"? Någon som ej fiser i soffan, svinar på fyllan eller kanske skriker könsord.

Meningen med livet är att hjälpa andra, att älska andra. Jag både älskar och älskar med det svenska folket (tolka det hur f*n ni vill).

Sammanfattningen lyder som såhär: Alla singlar, det finns hopp för er. Ni kan kontaka mig genom att skicka ett privat meddelande.

Jag vill att beskrivningen av er själva skall innehålla följande:

1. Namn, ålder, hurdan är du som person.
2. Läggning, boende, barn.
3. Ekonomi, pensionssparande, fonder.
4. Kontonummer ink. Internet koder och dylikt.
5. Vad söker du för partner?

Nu har ni en mall ni kan gå efter. Med tanke på det troligtvis bara är idioter som kommer att söka till detta så vill jag också att ni skriver med eran IQ. Jag förmodar att det är inkompetena jävlar som tar kontakt med mig, så ni kommer få namn, adress, direktnummer till redaktionen på 1000apor.se.

Det tillkommer också en avgift på 1.000 :- (ett tusen kronor) som betalas in direkt på bankgironummer : 83492400.

Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0