rapport

Rapport dag-6.

Idag har jag funnit piller, piller som förhoppningsvis gör mig till en kul typ.

Denna kamp mot mig själv, eller snarare mot mitt inre håller på att lida mot sitt slut.

Halspartiet är fortfarande stort, men jag känner på mig att det minskas något radikalt.

Denna infernaliska smärta är äntligen över, jag KOMMER att segra.

NU pekar vi finger åt det vidriga viruset. FUCK OFF, jag vill plocka mina kantareller ifred.

ciao / sandy, mannen som finner logik i sin idioti....

Kommentarer
Postat av: Karin

Mäktigt va!!!



Åkte du buss ida?

Tyckte jagsåg dig utanför hotelle, jobbade i repan :)

Jobbar du i helgen?

Jag kör lör på Harrys

2009-03-18 @ 21:39:39
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0